Uus vana või vana uus, kes seda enam tea

Upsi-deisi! Viimane postitus aka pilt jäi oktoobrikuuse ja nüüd juba aasta keskpaik. Olen sukeldunud instagrammi maailma, kus on kergem pilte jagada. Kõik on koondunud mobiili ja arvuti taha satun üliharva.

Kahju on blogist, et olen ta unarusse jätnud. Nii ma siis proovin tasapisi postitusi tegema hakata. Kindlalt midagi ei luba. Motivatsioon on keskmisest kõrgem.

Kui sa oled sattunud siia juhuslikult või tulid siia täitsa oma uudishimuga või oled mu vana lugeja, siis TERE! TERE! TERE!

Nooo, kes ma olen siis? Kui peaksin tegema mõttekaarti, siis esimene sõna oleks
    • EMA, ema Emmale, abikaasa austraallasele. Elame Ianiga Lääne-Austraalia sisemaal. Perth on 200km kaugusel. 
    • Seejärel tuleks KÄSITÖÖ. Mulle meeldib heegeldamine. Tulevikus on plaanis disainida heegeldatud riideid nii lastele kui täiskasvanutele. Lisaks heegeldamisele, tegelen kunstiga. Sellele peaksin rohkem aega pühendama.
    • LOODUS - armastan looduses viibimist. Kui oleme õues, siis enamasti mängime loodusest leitud mänguasjadega. Kui seda teemat edasi arendada, siis loodushoid e ökoteema on ka natuke nagu mina juba.
    • Ma pole veel päris ÖKO-emme, aga siiski. Kasutame riidest mähkmeid ja riidest kotid pole ammu võõrad. Püüan tasapisi muudki välja vahetada.
Instas kirjeldan ennast kui CREATIVE MIND, HANDMADE LOVER, NATURE CHILD, SLOW FASHION MAKER.

Selleks korraks vist kõik. Ma pole eriline sõnasepp. Lisaks tunnen, et elu välimaal on emakeelele jube halvasti mõjunud.

Tsauki siis ja järgmise korrani


Comments

Popular Posts