Suvi on puhkamiseks

https://drive.google.com/uc?export=view&id=11cZXzHwan77wVi69lh4nEypVQiDsNGai
Ja blogi jaoks ei jää aegagi. Pilte olen jaganud intagrammis story-des. Heegeldamiseks pole ammu juba aega. Mõtlen küll, et kui Emma õhtul magama jääb, siis võiks tunnike või kaks käsitööd teha, aga mitte kuidagi pole ma teostuseni jõudnud. Tulin ju Eestisse puhkama. Las puhkab pea. Las puhkavad käed. Las puhkab hing. 

Kui algul võis kümme nädalat pikk aeg tunduda, siis ikka ei ole küll. Varsti olen ju kolm nädalat Eestis juba olnud. Mis see seitse veel ära pole. 

Mis me siis oleme vahepeal teinud? 
Oleme mõnulenud rannas kui ilm veel ilus oli. Palju oleme sõidus olnud. Avatud Talude nädalavahetusel külastasime nelja talu. Eelmine nädalas käisime loomaaias. Siis käisime Rakveres kohvitamas. Juba paar päeva hiljem sattusin õega Äntu metsa matkama - sellest võib olla kunagi tulevikus. Sel suvel veel plaanis ära käia Pärnus ja Narvas. 

Viimased nädalad on olnud tõeline puhkus paksude metsade vahel. Naudin lihtsalt kodumaal olemist koos puhkusel oleva ema/ vanaemaga. Natuke mu seiklusi otsiv süda kripeldab, et tahaks ringi sõita ja huvitavaid kohti geopeituse raames külastada. Pole need kaks aastat Austraaliat mul geopisikut veel välja juurinud (Aussis aardeid on,aga kodu lähimad on mul leitud. Ja 300-400km ma ju sõitma ei hakkaks iga nädalavahetus.) 

Päikest  ☀️
Jälgige mu suveseiklusi ikka instagrammis. Mindleiab @ikillah 
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1hPk0yydGgLZWgBvf-CLe_RbdxWaFBpWp

Comments

Popular Posts