when you move i move with you

Ma collectisin selle tassi. Koputasin uksele. Tegin oma approachi. Pr Jones ütles: NO. Wait a minute. Pani ukse kinni. Ootasin. Mõtlesin, et ta ei tulegi tagasi. Tuli tassi ja jääkuubikutega ja cola lightiga. Mul oli janune nägu peas. :D
Selle suve juures teine mõnus tegu oli collectimine. Oled ukse taga....oled majas sees.. Do you happen to have some crackers? We have contest with our group, who collect the most thing!! Ja nii need asjad kogunesid tasapisi. Küsid ja nad annavad, sest seda toitu ja snäkke on neil ikka täiega üle ja palju.

Mulle meenus üks lahe venerahvusest papike, kes kohe kui ta teada sai, et ma peaaegu olen peaaegu, et venemaalt, pakkus mulle isegi vodkat. :D Ja tööajal, palavuses alkot juua, geniaalsus. Aga jah. Töö pidi edasi ikka tegema ja kes jooks südapäeval vodkat. Mitte mina. Siis kui tema ukse tagant lahkusin, andis ta mulle veel hulgaliselt kommi ja kihisevat jooki kaasa.

Comments

Popular Posts