Saage tuttavaks, ma olen ...


TUBLI JOOKSU-TÜDRUK!
Peale maijooksu mõtlesin, et 7km on lühike distants. Nüüd mõtlen juba, et 10km on lühike maa jooksmiseks. Ehk siis käisin reedel Rakveres Ööjooksul. Ma ei tea täpselt, millal ma 21,5km jooksma lähen. Aga tahaks selle lähitulevikus ära teha.
Oma numbrit vaadates sai palju nalja. Mul rinnanumber 51. Päris ees. aga tulemusega olen rahul, sest ma ei kõndinud ühtki korda. Lisaks, ma ei saa just öelda et olen trenni teinud. Lõpuks jooksin 10km ajaga 1:03:44. (Millegi pärast mu sammumõõtja näitas distantsiks 11,6km?!) Mõnus oli joosta õhtul ja vaadata loojuvat päikest.
Pealegi nägin tuttavat tüdrukut minu eelmise aasta suve orgist - Enelat - tundsin ta selja tagant ära. Jooksis must mööda. Mul oli kiiresti vaja tegutseda, kas koputada talle õlale või mitte. Tal oli ka tore meel mind näha. Kuna ta jooksis 5km, siis me väga pikalt ei jutustanud. Hiljem telefoni teel jutustasime. :)



***
SULEPEA!
Kes on Sulepea? Tuleval õppeaastal hakkan ma EPSÜ-s olema Sulepea, kes tegeleb mailidega info jagamise, liikmete ja liikmemaksudega, koosolekute protokollimisega, jne...
Nädalavahetusel oli Kevadkool Tartu kandis. Loenguid oli kokku 6: teadus & eetika & statistika vead & teaduse populariseerimine & loogika & psühholoogia biasid.
Kuigi ma väga selgelt ja kindlalt välja ei öeldnud, et ma tahaks olla Sulepea. Siis sisimas ma vist ikka tahtsin ka. Sest MIKS MITTE? Järgmine aasta saab loodetavasti olema viimane baka aasta, siis miks ma ei võiks olla natuke aktiivsem. Kuna Abipeaks sai inimene, kellega klapp on hea, siis pole ma seal täitsa ilma peata. 

Comments

Popular Posts