päike, sarda, ja ilvesed = Tallinn-Lelle-Pärnu

Puraviku tuuleveski
Siit esimesed fotod(nii minu fotosid kui teiste) toredast ja sportlikust nädalalõpust Ilvestega ehk siis 3.päevane jalgrattaretk Tallinnast Pärnusse palava päikese all. Põhirõhk siiski reedel ja laupäeval, mil sai kogu päeva sadulas istutud. Kui aega saan teen erinevaid postitusi, mis kohti külastasime. Peab ju kaunist Eestimaad teistega ka jagama. Loomulikult näeb kaardilt kiiret ülevaadet, mis kohtadest läbi sõitsin. ;)

Ise kartsin, et järsku on tempo liiga kiire või rattaga juhtub midagi. Mul ikkagi 10-aastat vana SARDA! Aga õnneks läks kõik hästi. Tõdema pean, et maanteesõit tuules on igatahes mõnusam kui kruusatee sõit ilma tuules sõitmata - ei tea küll miks? Tundsin vahepeal, et mu kullakallis ratas jääb mulle nõrgaks, sest ma sõitsin põhimõtteliselt kogu distantsi 21. käiguga, mis minu puhul oli max käik. Vahepeal vahetasin käiku, aga sedagi vaid korraks. Kuna ära ei väsinud ja jaksu tegelikult jalgades oli, siis mis mul üle jäi kui 21-käiguga kimada. Nii palju siis ratta juttu...

 
odd one out @Pärnu rongijaamas
I.L.V.E.S.E.D.

Reisi pildipostitused:
Kokkuvõtlikult võib öelda, et olin peaaegu igal pool esimest korda, seega võib mu jalgrattaretke kokkuvõtta sõnadega: TUNNE OMA KODUMAAD!!!

Comments

Popular Posts