"barbie with glasses" @Malmö

MULLE MEELDIB GAELI JALGPALL!

Kaks nädalat tagasi toimus Eestis turniir ja see nädalavahetus reisisin välismaale.
Seiklus hakkas reedel kui lendasin koos ILVESTEGA Kopenhaagenisse. Veetsime päeva linna peal jalutades ja külastasime geipidustust linnaväljakul, kuulates mahedat ja väga mööda laulmist. Reede sai kuskil kella 00 ajal magama.
Kuigi hotell Omena oli selline odavam hotell, millel olid omad võlud ja valud, siis magada sai väga hästi. Mina tänavatel karjumist ja autode müra ei kuulnud, kuigi aken oli lahti.

Laupäeva hommikul sõitsime rongiga Taanist Rootsi Malmösse ja kella 10 kuni kella 16ni olid mängud. Naiskondi oli kokku neli: Tallinn, Malmö, Göteborg ja Stockholm. Ning mängiti kõikidega läbi...Esimese mängu kaotasime, teise võitsime ja võib öelda, et kolmanda mängisime viiki. Mis küll punkte lugedes vormistati kaotuseks. Võistlusmoment on ikka teine asi kui trenn. Võistlused on väga ägedad ja mõnusad... mul pole lihtsalt sõnu.
Nii naistel kui meestel krooniti võitjaks Stockholmi mängijad.
Eestlastega tehti isegi intervjuud kuna me olime ainuke tiim, kus pole iirimängijat. Oleme eestlased, kes harrastavad Iiri jalkat. Teistes tiimid koosnevad peamiselt siiski välisiirlastest, kes on kas Soome või Rootsi elama tulnud. Aga jah.. Eesti GAA ei ole ühti iirimängijat. Nüüd sellest aastast on treener iirlane, aga see ei loe. Sest tegelikult on Ilvesed iseseisvalt mängu põhiasjad endale selgeks teinud. :)
Laupäeva õhtu leidsin voodi kella 2 ajal, sest enne seda sai pubis õhtustatud ja natuke tantsitud.

Pühapäeva hommik ja päev oli rahulik. Kella 9 ajal läks rong, mis sõitis 4h tundi Stocki. Kaks esimest tundi läksid suht aeglaselt, aga lõpp tuli väga kiirelt.
Õhtu ja öö möödus tantsides ja lõbutsedes. Kuna meie treener, kes on Iirimaalt pärit, armastab väga- isegi väga palju rääkida, siis ta sisustas üsna tihti vaikusehetki oma kõnega. Öösel läks ta veel eriti äksi täis ja võttis iga inimese ette ja hakkas kiidusõnu neile rääkima, et kui uhke ta ikka on jne..

Nt mulle.. Kuna tean isegi, et olen selline rahulikum tüüp, siis ta ütles otse välja, et algul täiega kartis trennis, et mis ta teeb tolle prillidega neiuga. Aga olin teda üllatanud. Ma ei karda oma prille lõhkuda. Ja ma olevat hea petekas, sest vastaste esimene reaktaioon kui nad mind näevad, et eheh.. Temaga on kerge- ta nii tagasihoidlik. Mänguplats paneb mängima. Mingi hetk hakkas ta üles lugema kõikidele hüüdnimesid. Mina olen tema jaoks 'barbie with glasses'

Ma olen ikka täiega uhke, et olen osaline Iiri jalgpallis. :)

Laeval sain magama enne kella 6 ja magasin ühe unetsükli, sest oli juba 7:40 üleval. Püüdsin edasi tukastada, aga siis kl8:30 oli äratus ja siis hüppasin voodist välja ja hakkasin liigutama. Uskumatult hea oli ikka olla. Vee joomine aitab! ;)

Ja mõnus oli lähemalt tuttavaks saada Ilveste taustaga :)

Comments

Popular Posts