52,8 km ajaga 11:39.51,5

Ma arvan, et tasub ikka uhke olla - sai käidud haanja Jala100. Tegelikult oli see vahenädal üldse seiklusrikas. Magamist ei tasu üldse mainida. Mina olin reedel juba Tartus, aga kalli Ilvesed hakkasi kella 5 ajal Tallinnast tulema ja jõudsin Tartusse alles kella poole 11 ajal õhtul - pikk sõit! Ja siis kella 1 olime Rõuges. Ise jäin kella 2 ajal magama. Äratust kuulsin esimest kl5, aga teadsin, et minek oli planeeritud 6.15, seega põõnasin veel pool tundi.
Kell 7.15 anti start. Esimesed kilomeetrid ma isegi jooksin, aga siis jäin koos Moonikaga kõndima. Kõndisime 4ringi ehk siis 26,4km ja siis 26,4km kõndisime keppidega.
HEA, et olin arvestanud kahe paari jalanõudega ning vahetussokkidega. Tänaseks, teisel päeval ei ole enam pea mitte midagi viga. Aga peale kõndi kui olime veel autos istunud pool tundi ja seal välja tulemine, see oli ikka ülesanne. Rahul! Seltskond ja motivatsioon püsis kuni lõpuni välja super. 7 ringi pidi Ultral kindlasti ära tegema, aga 8 ring oli kibemagus kirss mida sõime juba natuke pimedamas. Siis enam vahet polnud, kas minna läbi pori või mitte. Nagu nii ei näinud ja finish juba paistis... peaaegu.



1:05:05,8 - sai joostud vähemalt 3km kui mitte 4km + paus
1:07:53,0 - ainult kõnd, vahepeal isegi pilte tehtud
1:10:13,0 - märkasime Kurgjärve kurge! :D
1:28:45,0 - soki ja jalanõuvahetus paus - tuleb kaks vaiksemat ringi
1:26:59,4 - kepikõnd -  õppime kilomeetri postite asukohti: 2km Kurgjärvel; 5km teine sinkavonka
1:56:18,0 - soetoit ja puhkamine
1:44:42,0 - läbisime juba kolmekesi
1:39:56,4 - viimane ringi pool teekonda oli veel valges, aga pimedaks läks, temperatuur oli miinus juba
*******
11:39:52,6
N 21

Comments

  1. Ma pakun välja, et läbitud sai tsutike ikka pikem vahemaa :D
    kui korrutada ilusti läbi 8ringi korda 6,66km, siis mina saan 53,3km. nii et 500m rohkem, nonii lihtsalt ääremärkuseks :D
    kuna ise läbisin sama maa, siis sattusin arvutama, sest tekkis väike kahtlus :P lugesin ise ka enda diplomit ja... usalda aga kontrolli :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts