Tipa-tapa, tipa-tapa, ta-pa-ta-pa ehk jalgsimatk...sihiks Paldiski

SUPERmatk 3.august-5. (6.) august 2013

SUPERmatkal oli ikka super palju päikest, kõndimist, metsamarju ja nalja.
Kehtis reegel: hoiame vasakule, mõnikord ka natuke paremale!

Mida teha oma vabaajaga kui mitte tutvuda Eestimaaga. Kahju, et ei saanud matka lõpuni teha, aga nautisin siiski seda mõnusat jalutuskäiku koos koera ja veel kuue seltsilisega mööda põhjarannikut aina Paldiski suunas. Minu lõpp-punkt oli kolmandal päeval Treppoja ligiduses, kus läksin marsa peale ning sõitsin koju, et järgmine päev vinksilt vonksilt tööl olla, sest suvepuhkus sai selleks aastaks läbi.

1.päeval - start oli u kl13, kui läksime kuuekesi Tiskre bussile rasked seljakotid seljas. Kuna meil oli kindel vajadus jõuda õhtuks Naagesse, seal oli ühe matkalise suvekodu, kus sai õhtul isegi mõnusa saunaõhtu teha, siis esimesel päeval oli matkatee kõige pikem. Loomulikult oli vahvat ettevõtmist õnnistatud palava päikesega. Tegime tihtipeale varjus pause ning puhkasime jalga. Pärast lõunast söögipausi, püüdsime Muraste kandis jõuda mere äärde, aga kuna me treppe ei leidnud, siis olime sunnitud Vääna-Jõesuusse minema siiski mööda kõnniteed. Ehk järgmine kord leiame trepi?! (Miski pärast möödus suurem osa matkast maantee ääres, sest puudusid lihtsad õiged metsateed.)

Puhkasime jalga keset ohutussaart
Truu seltsiline, kes sõi teiseks õhtuks kõike muud kui koeratoitu

2.päeva alustasime hilise ärkamisega ja kui kõhud said mannaputru täis söödud suundusime Vääna-Jõesuu randa ujuma. Nautisime päikest ja sooja merevett. Kuna jalatallad ja õlad oli üsna hellad, siis teise päeva õhtul otsustasime jääda Meremõisa RMK telkimisalale. Enne seda aga turnisime Türisalu pangal, ületasime Vääna jõe, täiendasime söögivarusid Keila-Joa poes, ning lisaks seiklesime Keila-Joal ka mõisapargis.
*Õhtu Meremõisas oli nii musikaalne kui see olla sai meie seltskonnas ja tänud naerukrampide eest kui mängisime kaarte!
Vääna-Jõesuu rannast suundusime Türisalu panga poole

Meremõisa telkimisalal tervitas meid liiva peal selline tore seltskond

3.päeva alustasime grillimise ja hommikusöögiga. Kartulid fooliumis... mmmm. Lisaks, pidin taaskord tõdema kui hea telgis magada on - natuke kõva oli, aga väga hea uni tuli ja soe oli ka olla. Kolmandal päeval sai isegi natuke metsas ekseldud ja lisa kilomeetreid võsas kõndida. Suund oli Laulasmaa ja sealt edasi Kloogaranna. Kuna ka kolmas päev oli palav, siis vette sai kasta end Lohusalu rannas, kus tegime võileivapausi.

Eksleme võsas
Tuulepark kaugel eemal
 Peale ujumist ja kõhu kinnitust suundusime otsima bussipeatusi. Selle jalgsiretke käigus möödusime Kõltsu mõisast, mis jäi meelde oma erilise arhitektuuri poolest. Lõpuks otsustasime, et ei riski ja ootame Klooga II peatuses, kus mina ja teine matkasell saaks transpordi peale minna.

Siit ka minu matk katkeb ...
Lugesin ja kuulsin, et Klooga Soodajärve ääres oli ilus telkida. Samuti lõppes SUPERmatk hästi.