Adventures of Cleaning lady Helen

Vol1 põgenemine
Vol2 põgenemine

Ma ei saa just öelda, et aeg kiiresti siin BungleBunglesis läheb, aga juba kaks nädalat möödas ja ennustaks, et üheksa nädalat veel. Mmm, see oleks küll siis teine või tegelikult kolmas paik Aussis, kus olen pikemalt peatunud. Esimene oli Keller, siis Mt Barker ja nüüd Bungles.
Kui algul oli plaan septembri keskel teha roadtrip, siis see on nüüd muutunud. Arvatavasti roadtrippin alles järgmine aasta idakaldal. Seda siis juba uute reisikaaslastega. Sest kardan, et Anne-Liisiga ma enam kokku ei saa. Olime koos ju viis kuud lausa... Kurb oli lahkuda, aga eks seiklused nõuavad oma. Ja usun, et talle meeldib seal, kus ta hetkel on. 
Ise aga teen peale Bunglest vist kannapöörde, mida poleks vist Aussi tulles üldse uskunud. Vaatab mis saab... Hetkene lubadus endale on, et oma sünnipäeva tahaks veeta kuskil Indoneesias. 
Ütleme nii, et ikka meeldib mulle siin. Veits on tülpimus, sest iga päev ikka sama rutiin, ikka ja jälle. Olen endale igatanes mingisuguse kindla päevakava sisse seadnud, ning see on hea. Kui esimesel nädalal oli mul üsna palju vaba aega, siis teine nädal oli kiire. Mitu päeva järjest lihtsalt jooksin ringi. See-eest lähevad päevad kiirelt. Üks miinus on see, et kuna olen saanud selle kahe nädala jooksul vaid kaks poolikut puhkepäeva, kuigi teoreetiliselt peaksin ju neli saama? 
Päeva lisab sära ka kui kohtub mõne hästi toreda turistiga, kellele meeldib jutustada. See teeb ainult tuju heaks. Kisjuures see nädal kohtusin Kevini ja Kathleeniga NSW-st. Ajasime üks lõuna pea pool tundi lihtsalt juttu. Nad oli nii toredad! Ööbisid pargis kaks ööd ja kui nad mind viimasel hommikul nägid, siis Kathleen tuli veel mu juurde ja patsutas õllale ja soovis edu.
Koristamislainel ;) 

Õhtud on meil täiesti spontaansed siin. Kord on rahulik õhtu ja siis järgmine kord on pikem istumine jnee.. Tavaliselt nädalalõpu poole on inimesed rohkem altimad alkoholitarbima ja oma meelt lahutama. 
Viimane reedeõhtu oli megapull. Tundub, et traditsiooniks on kujunenud 21 mängimine ja panustatakse jookide peale, siis meeleolu tõuseb inimestel üsna kiirelt. Mina jõin jätkuvalt oma Somersby siidrit. Aga kui jäkku või tekiila shote pakutakse, siis ära ei ütle. Nagu teisedki. Ei mäleta, kas olen maininud, aga Aussis on selle joomisega naljakad lood. Kuidagi kiirelt hakkab lahja jook pähe. Seepärast kanget jooki ei julgegi eriti juua. Lisaks kui tead kui hull on palavisega pohmakas, siis ei taha üldse juua. Aga eks inimesed ei jäta ju seetõttu joomist. Peale viimast kasiinoõhtut, oli kõikidel, kes üleval olid kaua, väga paha olla. Hea, et ma nende hulka ei kuulunud. Mul polnud isegi sinikaid! Tavaliselt tekivad mul sinikad väga kergelt. 

Igatahes, outback rules!!! 
Käisime pimedas autorallit tegemas. Kes hüppas kõhukat põlvekõrgusesse vette, kes väänas jala välja, kes lõi oma tagumikku vastu redelit ära ja nii edasi...  

BUNGLES - my new familia'
GAIA - itaalia neiu, kes läheneb kolmekümnele, ilusate lühikeste lokkis juustega. 
LAETASHIA - boss, pereema! Natuke meenutab mulle mu enda ema. :P
LEO - rootslane, eks meenutab mulle mu venda. Imelik, miks rootsitüübid mulle mu venda meenutavad!? Hoiab peomeeleolu alati kõrgel. Naerab nii, et kogu keha rappub kaasa.
ALEX - mehaanik Saksamaalt. Nagu sakslased ikka.
BUNGIE - Aussi lendur.. Ta vist olnud hüperaktiivne laps kunagi. Ei ta on jätkuvalt seda. Kui tema on läheduses, siis kõrvad jooksevad peagi s***vett. Tegelikult ta muhe tüüp. Naerab nagu rähn Woody.
JAMIE - Aussi lendur II ... Rahulik mees, serveerin temaga alati õhtusööki külalistele. Kõnnib naljakalt. 
HUGH - Aussi lendur III ... Teda on harvem näha, sest käib päris tihti Kununurras. Tal oma äri seal.  HuGH ja Jamie näevad täpselt välja nagu tõelised countymehed otse "McLeodi tütretest"
RADIAR - tuuribussijuht. Vanem härra. 
JW - tuuribussijuht II - käib siin iga kümne päeva tagant, er Radiarile ouhkust anda. Samuti vanem... Ja oi milline hall habe tal ees on. Nagu jõuluvana.
JOE - Indoneeslane. Vaikne tüüp. "Not too bad!"
HELEN - mul varsti identiteedi kriis. Ma varsti ei tea, mis mu õige nimi üldse on.


Jälle lugemiseni

Comments

Popular Posts