Eluke bossi majas


Nagu olen maininud perele, siis peale roadtrippi kolisime Iani bossi majja kaheks kuuks, sest Brownie ja Nicole ja nende kaks last läksid Austraalia peale reisima. Seetõttu käisime meie augustis, et saaksime septembriks tagasi olla. Peame maja valvama ja loomadel (3 koera, 2 kassi, 4 kana, 3 hobust) silma peal hoidma.
Brownie naisel Nicolel on erajõusaal, mida teisipäevast neljapäevani  kliendid külastavad. Selle aja jooksul, mis mina olen kodus olnud, pole ma peaaegu kedagi näinud. Esimesed kaks nädalat käisid naised ja peale seda pole keegi trennis käinud.
Baisseinis olen paar korda ujunud kuiilmad on  olnud väga soojad. Austraalia kevad on nii kummaline (Eesti kevad on ka samasugune). Kord on ainult 15kraadi sooja ja külm tuul ja siis järgmised kaks päeva on temperatuur pluss 35kraadi.. Lämbe ja kuum! Ja siis varastel hommikutundidel pea nulli ligidal jälle. 
Peta ja Nala
(Crazy eye) Diesel ja Charlie
Vanavana Toby ja Diesel
Browniel on kolm hobust.
Mõnikord kui ilm ilus on ja tunnen, et tahan maalida, siis olen endale paar kanvast ostnud ja püüdnud midagi kokku mäkerdada.

Praeguseks kõik - jälle nägemiseni
Sooja päikest ja pillerkaart!

Comments

Popular Posts