Sea sand sun Kalajoki

Ilusaid metsa ja uduvaateid. Käisin metsas jalutamas hilisõhtul. Nii ilus oli!
***
Miks ma veetsin nädalavahetuse Kalajokid? Eks ikka geopeitus on salasõna. Kuna Eesti Mega ajal olin mina Horvaatias, siis tahtsin väga minna Soome megaüritsusele. 
Kahjuks Olin tükk aega kahtleval olekul, sest Kalajoki on peaaegu 600kmkaugusel  Helsingist. Kuna ma ei teadnud ühtegi Eesti geopeiturit, kellel oleks olnud kavas sinna minna, siis peaaegu viimase hetkeni arvasin, et ma ei lähe Megale. Kaks nädalat enne üritust sain teada, et üks tore perekond läheb Megale geomünte ja TB ja muid tooteid müüma. Kõik lahenes! Tore oli!
Mega nime kannab üritus siis kui vâhemalt 500 geopeiturit on seda külastanud. Hetke seisuga on Soome mega külastanud logikirjade järgi pea 900 inimest.
Üks laboriaaretest - leia part koodiga.


Geoaare, mille idee oli sarnane minu põdra aardele.
Tore jõuluteemaline aare!





Comments

Popular Posts