Jõulumeeleolu Stockholmist

 Septembrikuus kutsus Kätlin mind sõbranna Nelega Stockholmi Koit Toome kruiisile. Kokku pidi meid olema neli, aga kahjuks ei saanud Kätlini üks sõbrannadest tulla. Nüüd oli see aeg käes. Kruiis möödus rahulikult jõulumeeleolus.


  Hilisöine snäkk - printsessikook.


 Loomulikult tegime ka geopeitust. Selle linnumaja juures oli üks aardeid.
 Ma olen Stockholmis palju kordi käinud, aga mitte kunagi jõulute eel. Esimest korda nägin jõulumarketit. Päevasel ajal oli seal väga palju inimesi. Ruumi liikumiseks oli vähe, seega mulle ei meeldinud. Kui võrrelda meie oma Vanalinna jõuluturuga, siis meil on turistidele palju erinevaid valikuid. Vähemalt eelmine aasta. Peaaegu iga teine putka müüs glöggi, kas sis alkoholiga või alkoholivaba. Stockholmi vanalinnas nägin järsku vaid ühte putkat.





 Nelega jutustades, pidin tõdema, et ma olen turist, kellele meeldib niisama jalutada. Olen paljudes kohtades käinud, aga enamustest turistilõksudest olen eemale hoidnud.
Päeva sisustamiseks astusime läbi kuningalossis olnud tasuta näitustesaalidest.











Comments

Popular Posts