Life in Keller // February '17

 Hello!!!
Kuu aega on läinud aeglaselt, samas kiirelt. Uusi uudiseid pole. Võib olla ainult see, et Ian sai tööle. Ja loodame, et viisa raha on märtsi lõpuks koos, sest kõik vajalikud dokumendid on mul juba kaks nädalat valmis olnud.
Lisaks, kui lähen bridging viisale üle, tuleb mul juhiload Austraalia omade vastuvahetada. Õnneks, kirjalikku testi ja sõidueksamit ei pea tegema, sest olen üle 25 ja Eesti kuulub regonized country hulka. Pean vaid paberid ära täitma, omama viite erinevat dokumenti oma nimega (pass, ID, juhiload, pangakonto väljavõte, kus nimi ja aadress peal jne..)
Märtsi algul on kavas nädalavahetus Perthis veeta, sest Ian läheb ralliautoga sõitma. Samuti Iani isa läheb mingit ekstreemset veespordi kogemust proovima, seega perekondlik nädalavahetus.



 Oleme Ianiga käinud erinevates linnakestes  (Merredin, Wyalkatchem) geopeitust tegemas, taaskülastanud Kellerberrini mäge ja Shark Mouthi kivi.
Imelik selle aasta WA suve puhul on olnud kaks suurt vihmaperioodi. Ma ei mäleta, et nii palju vihma oleks varem sadanud jaanuari/ veebruaris.

 
Kellerberrini lähedal on Baandee järved, mida külastasin alles nüüd esimest korda. Vesi oli läbipaistev ja väga soolane. Ujuma ei läinud. Siis kui me käisime, siis ei olnud ühtegi inimest järve ääres (vist seetõttu, et see oli nädala sees).

 Peale esimest suuremat vihmasadu käisime Kellerberrini mäe otsas. Külastasime enda peidetud geoaaret. Jälitasime känguru.


 Selle sisaliku nimi on bluetongue lizard e sinikeel sisalik!

A MAN, HIS DOG AND A DEAD KANGAROO = Welcome to Kellerberrin = Tere tulemast Kellerberrini!
 See Shark Mouth rock "Haikala suu" kivi oli üks esimesi kohti, mida Ian mulle Kelleris näitas. Esimesel korral kivi otsa ei roninud. Nüüd ronisime. Peitsime ka geoaarde sinna!


Bye, bye!
Järgmise korrani! Loodetavasti, siis saan juba kirjutada, et olen oma partnerviisa avalduse ära teinud.

Comments

Popular Posts