Valitsus määras mulle pulma kuupäeva!!! (TEGELIKULT MITTE)

Nagu eelmises kirjas lootsin, siis saan tõesti seekord öelda, et olen oma deFacto viisa avalduse Austraalia valitsusele ära saatnud. (Tegelikult ei saatnud neile mingeid pabereid.) Tegin avalduse onlines, mis tundus palju kergem ja lihtsam kui sadu pabereid välja trükkida. Onlines saab alati dokumente juurede lisada. Piiranguks on 60 dokumenti, hetke olen ära kasutanud 30-35 dokumendi faili. Lähitulevikus lisan, oma tervisekontrolli dokumendid, Austraalia juhiload, tervisekindlustus, maja ost jnee....
Kommentaariks lisan, et ma ei kasutanud ühtki viisaagenti, mis tundus mulle täiesti mõttetu lisakuluna. Hetkeseisuga maksab partnerviisa 6850 dollarit. Viisaagent oleks u2000 dollarit lisaks.
Teadsin juba ette, et valitsus tahab teadamu vanemate, õdede, vendade nimesid. Aga ma poleks uskunud, et nad tahavad teada nende suhte algust jne.... Isegi Ian pidi panema oma eelmised suhted kirja (peaaegu, ta ei teadnud neidude sünnipäevasid, veel vähem mäletas ta millal nende suhe algas).
Lisaks pidin ära märkima, millal kavatseme abielluda. Jah.... valitsus tahtis, et paneksin TÄPSE kuupäeva paika.Püüdsin seda küsimust skippida,aga ankeet ei lasknud edasi minna. Seega, kõik, kes tahavad pulma peavad olema 9.septembril 2018 Austraalias! :P
Tõenäoliselt ma siiski sel kuupäeval ei abiellu. Kõik oleneb millal vanemad Aussi saavad tulla ja see selgineb alles septembris 2017, millal saab tasapisi lennupiletite hindasid uurida ja puurida. Soovitan soojalt augusti ja septembrit, sest siis on ilm kergelt jahe ja eestlasele mõnusalt soe. Võib isegi juhtuda, et liiga külm.
***

Kuna mul on palju vaba aega, siis olen hakanud heegeldama. Lõngakogu on mul juba päris suur!!
Ja loomulikult, et puudu geopeitus meie igapäeva elust. Näha on, et Ian naudib geopeitust!




Aprill on kohe ukse taga. Lihavõtete ajal on meil Ianiga kavas minna Mt Barkeri lähedale kolmeks päevaks. See oli see linn, kus oli mu maasikafarm ja uhked suure mäed. Loodetavasti on ilm hea ja saame mägedesse matkama minna.

Tsau-tsau!!! Kalli-kalli!
Ja aprillis näeb ja kuuleb jälle!

Loodan, siis ka paki Eesti poole teele saata. :D 

Comments

Post a Comment

Popular Posts