Gabby tüdrukuteõhtu


 Gabrielle (Gabby) abiellub 30.septembril. Augusti viimasel nädalavahetusel oli tema tüdrukuteõhtu. Õhtut alustasime tegelikult juba lõuna ajal kui einestasime Lavender Bistroos. Pakuti kohvi, teed, mulliveini, võileibu, snäkke ja erinevaid magusaid maiustusi. Kogu üritus kandis koondnime "high tea" ehk siis peen teejoomine koos sõbrannadega.

 Pruutneitsi nr 3... Natalie. tema elab Tamminis.
 Pruutneitsi nr 1- Meg, tema on Gabby onutütar.
Pruutneitsi nr 2 - Chloe (parim sõbranna keskkooli ajast) jäi natuke hilja, kui ma pilte tegin, aga suurelt pildilt on ta kõige parempoolsem tüdruk.

Peale lõunat läksime Perthi kesklinna, kus Chloe elab, avasime esimese shampuse korteris. Tegime ennast väljaminekuks korda ja läksime linna peale. Tegelikult oli meil juba baar välja valitud... kokteilbaar. Menüü oli üllatavaid valikuid täis... kõige eredamalt jäi mulle meelde peekoni ja vahtrasiirupikokteil. Ei maitsenud seda, aga nägin teisi seda joomas. Kuna mulle meeldib sidrun, siis võtsin klaasikese sidruinibesee-kooki kokteili, see oli  nagu magustoit. Arvan, et seal oli rohkem vahukoort kui alkoholi. (Kokteilid maksid ligikaudu 19-20 dollarit. Kui ma oma kokteilli kätte sain, siis esimene mõte oli küll.... mis asja... täielik raha raiskamine.Serveeriti pisikeses kolmnurkses klaasis (martiiniklaas?) Pärast seda ei raatsinud eriti kokteile osta. Võrdluseks oskan öelda, et klaas veini või klaas rummi kokaga oli 10 dollarit.
Enne südaööd kadus pool grupist (läksid koju), aga kuna olin tulnud Gabbyga koos ja pidin ka tema sõbranna juures ööbima, siis olin sunnitud tüdrukutega kuni kella 2-ni linna peal olema. (Mul tudu aeg muidu kell21-22).
Peale kokteilibaari suundusime geibaari. Taheti tantsida! Geipaaris hea tantsida, kui pole purjus noormehi! Pidime sissepääsu eest maksma 20dollarit... lubatud 10dollari eest. Plussiks, me nägime show-d: transvestiit laulis, laval oli postitantsija Las Vegasest ja paar kondiväänajaid.

Imelik oli nii pika juttu kirjutada... nagu mingi suursündmus. Agajah... maaelu on tavaliselt väga vaikne. Perthis niimoodi kuskil ööklubis või baaris käia oli mulle ka esimene kord (kui ma ei arvesta esimest nädalat seljakotireisijana).

Arvatavasti järgmine postitus tuleb juba Gabby pulmadest (lähme arvatavasti reedel juba kohale... 8h ligikaugu sõitu), laupäeval kell 15 on tseremoonia ja siis peale seda söök, jook ja pillerkaar! Pühapäeval sõidame tagasi. Peale Gabby pulmi peaksime ka oma majas olema (Panga tähtaeg öelda jah-ei on möödas... ootame kannatlikult ikka jah-i, sest meie poolt on kõik korras. Loodetavasti järgmise nädala algul on vastus käes.)

Comments

Popular Posts