03.03

Täna on mu nimepäev.
Võtsin julguse kokku. Kaks aastat olen julgust kokku võtnud.
Ja lõpuks mõtlesin, et mis ma ikka ootan. Teen ära.
Ja nüüd jääb 2011 aasta nimepäev mulle vägagi hästi meelde.
Ma andsin isegi allkirja, et mul on kõlvatud veenid.
Ma ei saagi enam verd anda.
Ma ei saagi anda oma O+ verd.
Kurb tunne!
Võib-olla ma isegi teadsin, et ei saa anda.
Mu ema on ka kunagi ammu tagasi saadetud, kuna halvad veenid.
Pean siiski kiitma ka väga head teenindust.
Vähemalt arstitädi ja vastuvõtja-neiu olid positiivsed.
Näppu ots sai natuke haiget, kui veretüüpi mõõdeti.
Aga 3 küpsist ja jõhvikamahl tegi tervise heaks!

Comments

  1. Ja mis ma teada sain, et ka minu vanaemal olid olnud halvad veenid. JÄrelikult pärilik värk see "kõlbmatud veenid".

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts