kui mul palju vaba aega üle on....

Eile õhtu peale rullitamast tulemist mõtlesin, et peaks mingi pikema otsa jalgrattaga tegema nagu ikka kevadeti. Nii ma läksin delfi kaardile ja hakkasin otsima võimalikke marsruute. Üks oli kindelm tahtsin sõita mööda püramiidmajadest ja vaadata kuhu tee viib. Eilne mõte oli sõidaks Keilasse. Aga keerasin vist kuskil valesti ära, nii sattusin ma Tutermaale viivale teele. Siis olin jõudnud Paldiski mnt. Kavas oli sõita Hüüru ja siis sealt Tabasalu peale. Aga tegin jõnksu sisse. Tee ääres oli silt Alliku 4km; nii ma siis sõitsingi sinna poole.
Ja siis tegin väiksese pausi. Jõin ja sõin. Ja siis uuesti ratta selga.
Uskumatult palju võililli - VÕILILLEPÕLD
Jõudes Allikule näitas järgmine silt 3km Saue... Ei, see liiga lühike. Lähen parem Hüüru ja siis kenasti Tabasallu. Vahepeal käis mõte läbi, et kas see ring tuleb ikka 3h, et võiks isegi Tallinn poole sõita mööda jalgratta teed. Aga ma poleks tahtnud Tabasalu mäest ülesse tulla.
Nii oli jõudnud oma 2h puhkepausikohta. Kinnitasin keha. Ja puhkasin jalgu.
Järgnevad kilomeetrid oli tõeliselt rasked. Miks tuul mind kiusab? Nii raske oli ikka. Alla ma ka anda ei saanud, sest pidin kuidagi ju koju saama. Isegi kui otsustaks lõpetada, siis ema tuleb autoga alles hiljem ja ratas nagu nii ei mahuks peale. Ma oleks arvatavasti ka jala varem koju saandud kui oodata autot. :D
Kõige raskeim teelõik: Vääna-Keila-Joa, siis ma tulin korraks ratta seljast maha ja sõimasin tuult ja kõndisin 4minutit ja siis otsustasin, et rattaga saaks palju kiiremini edasi. Kõndimiskiirus oli mul kuskil 6km/h ja kogu see teelõik oli 5km. Ei tasunud ära. Nii ma püüdsin tuulele ikka vastu hakata ja koju jõuda. Viimases lõpus tegin endale 1-2-3-4-5taktis vända lükkamist. 1-2-3-4-5.
1-2-3-4-5--1-2-3-4... jne
Ja kui ma koju jõudsin, oli nii mõnus tunne. Umbes 15minutit oli mu reie pealmised lihased üsna tundlikud. Trepist oli üsna raske üles saada. Kõige parem koht oli voodis selili. Sirutasin jalgu ja tegin natuke tampimis- ja ringliikuvatmassaaźi moodi asja.
Olen rahul! Mulle meeldis. Teeks millalgi jälle. Aasta pärast.

Comments

Popular Posts