Värskes õhus - jalutuskäik Palmse mõisas



Eile oli Lahemaa Rahvuspargi sünnipäev. Ja kuna ma ikkagi olen elanud kogu oma elu Korjusel. Ja see jääb siiski minu koduks ja mitte maakoduks.
Nägin palju tuttavaid. Nägin üht ootamatut tuttavat, keda poleks uskunud, et ma näen. Naerusuu kohe kõrvuni. Oma endist klassijuhatajat oli ka tore näha, kuigi ma ei saanudki aru, kas ta ei tundnud mind ära, sest ta rääkis ainult mu õega, kes käis ta klassi vaid 2 aastat. Mina käisin ju 6aastat. :D Aga J:E oli minu lõpetamist ikka Reporterist ikka näinud ka.
Reporter kinkis mulle 12.klassi lõpetamise puhul "koduvideo". Mu vanaema, kes polnud u20 aastat linnas käinud, sattus kohe esimestesste kaadritesse, isegi üldpildist otsiti ta üles. Ja loomulikult näidati mind kui ma läksin lõpputunnistust võtma.

PS! Korjuse küla pole mitte korjuste järgi oma nime saanud vaid Gregorius. Enam polegi nii imelik öelda, et ma elan Korjuse külas. Nii tähistatakse Korjusepäeva paavst Gregorius Suure heaks!

Comments

Popular Posts