day before 4th july


3nädal ja aina paremaks läheb. Nädala algul oli natuke keeruline, aga lõpp läks juba paremaks. Sain palju sitdowne ja emad on nii toredad, eriti viimane ema, kes andis mulle 15 cupcake oma tütre sünnipäeva peost. Ta tahtis isegi kogu sünnipäeva tordi anda, aga mõtlesin, et muffinid on paremad, kuna täna pühapäeval tähistame 4.juulit, sest homme me töötame ikka.

Olen ikka elus ja terve. Ja pruun ja blond. See nädala lõpp oli tore sit-downide poolest. PEaks endale võlukepikese ostma, millega saaks uniteid endale võluda. Ja veelgi rohkem vahvaid peresid ja juttu ajamisi.
Kui küsin kust maalt ma olen või mis accent mul on, siis enamasti pakutakse Saksamaa või Rootsi.
Järgmine nädal tuleb mu parim nädal. Nüüd tuleb tõsine nädal.

Mu collectitud cupcakeid. Emal oli nii palju magusat tütre sünnipäevast järgi, et algul tahtis mulle isegi sünnipäevatorti anda, aga mõtlesin, et mulle meeldiks need toredad cupcaked. 3seks saanud tütrel oli Alice in Wonderlandi teematiline pidu. :D

Comments

Popular Posts