21,1km

Mu vanemad on mind juba ammu tituleerinud hulluks. See aasta 2012 jääb kindlasti meelde kui ESIMESTE aasta MINU jaoks. Ma olen nii palju asju ja tegusid teinud, mida varem pole teinud. Ja see on nii hea!
Tegin selle ära 21,1km-it. Ja see ei olnud üldse jube kui joosta tempos, mille oled ise valinud ja enne enda jaoks paika pannud. Ise olin endale seadnud ajalimiidiks 2:30 - see oli selline, et selle suudaks küll ära joosta. Kell oli käe peal ja jälgisin, et iga km ikka teatud ajaga saaks joostud. Lähtusin sellest, et tahan, et peale jooksu oleks ikka hea olla, siis kodus arvutasin, et kui tavaliselt sörgin 8km/h ja siis see on selline hea aeglane tempo. Nii ma põhimõtteliselt jooksingi 8km tunniga ja siis 16km oli 2h joostud. 17km juures oli kõige keerulisem, siis hakkaks hetkeks pistma, aga see läks kiiresti üle.

Kuna ma päris ausalt kirjutan, et ainuke jooks, mis ma teinud olen, on olnud trennis, seda ka suht vähe. Ise treenida?! hahhaa. Pole üldse viitsimist. Enda süü, et nii aeglaselt jaksan joosta. Tubli olin tegelikult.

Graafikut vaadata, siis see väga palju infot ei anna - 21km jooksu. Huvitav on lihtsalt vaadata kiiruse ja km aega. Pärast 10km-it langes korraks tempo. See oli vist see koht mere ääres, kus tuul puhus tugevamalt.

Mu eesmärk oli jooks ära joosta ja ise terveks jääda.

****
Nii, mis ma siis ütlen.
Halvasti jooksin. Mul lihased ei valutanudki. Põlved andsi kergelt tunda. Muidu olen viks ja kraps - isegi trennis käisin




Comments

Popular Posts