Jõulumälestused

Selle aasta jõulud oleksid igatpidi olnud ilma lumeta jõulud... (Küll see lumi Eestis ka maha tuleb - aega veel on!)
Helistasime Triinuga 24.detsembril õhtul koju, et perekonnale HÄID PÜHI soovida. Rääkisin 5 minutit ja maksma läks 1€ (Skypelt mobiilile). Veetsime enda 24.12 öö kohalikele eestikeelseid sõnu õpetades. Nii naljakas on kuulata kuidas nad meie sõnu hääldavad. Üks noormees oli isegi nii usin, et ta hääldus kõlas nagu eestlasel.

Austraalias on jõulupühaks 25.detsember - hommikul avatakse perega kingitused ja lõuna ajal süüakse koos perega. Hiljem jätkub päev nagu tavaliselt ikka.



Austraalia jõulumälestused Hallikilt:


Ma ei veetnud Triinuga jõulupühasid koos. Võiks öelda, et kogesime kaht eri jõulutähistamist. Ma olin kutsutud Iani poole. Väike pabin oli sees, aga see polnud hull. Mul pole midagi halba öelda.... Natuke endal oli imelik, et lähen võõraste juurde jõulute aeg, aga Liz ütles:"Nobody should be alone in christmas". Ma mõtlesin, et see tuleb mingi eriti ebamugav ja piinlik perega tutvumine, aga ei... Aitäh kutsumat!
Tutvusin Iani vendadega (tal on neli nooremat venda), ema ja isaga. Nii palju uusi nimesid. Õhtu lõpuks olid peaaegu kõik ilusti meeles, peaaegu... Pidin tegelikult hiljem teise "peoga" liituma, aga ma lihtsalt ei tahtnud jõulute aeg juua. Eelistasin vaikset, hubast päeva austraalia perekonnaga. 

Aga jah... Eesti rasvase jõulutoidu asemel sõin kerget salatit, pirukaid, juustu-ananassi salatit, krevette. Magustoiduks oli vahukoore ja maasikad (eton-mess) ja juustukooki... Mmmmm... See oli nii hea! 
Istusime lauda, üks poegadest luges palve, avasime crackersid, saime endale paberist krooni, mänguasja ja nalja. Pidime krooni kandma kogu lõunasöögi aja - nii saigi meist hetkeks kuninglik perekond - ümber laua istusid kuninganna, kuningas, printsess ja 5 printsi.

Hiljem käisin korra ka basseini... Jõulute aeg basseinis - Austraalia jõulud!
Ülejäänud aja veetsin lihtsalt Ianiga juttu ajades, oli selline mõnus ja rahulik õhtu koos veiniga. 

Järelkajaks, pereema oli öeldnud, et ma tubli tüdruk, et söön korralikult ja aeglaselt.. Aussi neiud vist ei armasta eriti süüa. Teine meeldiv tähelepanek pereemalt oli, et ma vaatan silma kui ma räägin inimestega.



MEELDIVAT VANA-AASTA LÕPPU & VEELGI ÄGEDAMAT UUT AASTAT!

Comments

Popular Posts