KELLERBERRIN





Triin ja Luke
Esimene nädal kellerberrini hotellis on möödunud väga huvitavalt ja väga palavalt. Ei teagi millest alustada tuleks. Esiteks see ei ole siiski eesti mõistes hotell, vaid ikka tõeline country pubi. 
Esimesena rongilt maha tulles märkasime, et see on tõesti pisike asula. Ja tundub nagu me oleksime end leidnud kõrbest. Paar päeva saime jahedas hostelitoas magada ja nüüd viimased päevad oleme piinelnud umbses toas, kus pole õhukonditsioneeri. 
Teisena märkasin ma lihtsalt seda suurt seapesa, mis oli nii pubi köögis + majas, see on koristamata ja nii sassis. Eestis oleks selline koht juba ammu kinni pandud, arvestades kui hügeeniline kõik peab olema.
Kolmandaks, (mu lemmik) jätkuvalt pean mainima kui sõbralikud ja suhtlemisaldis nad on. Eestlasele kohaselt oleme Triinuga võib olla natuke külmemad suhtlejad, aga kui ka teine inimene on valmis suhtlema, siis suhtlen hea meelega vastu. Miskipärast meeldib mulle rohkem nendega suhelda, kes peatuvad korraks Kellerberrenis, et ennast värskendada.

Ja te ei kujuta lihtsalt ette mis pidu ja pillerkaar siin igal õhtul toimub. Või õigemini päeval ka. Naljakas on vaadata, et inimesed astuvad paari. Tellivad ühe klaasi nt Swan draught middy suuruses. Joovad selle ära ja sina kui hästi korralik baaridaam pead kohe tema juurde tormama:"can i get you another one?" - "yes, please." Sel juhul on nii, et kui meeles mis õlut ta enne tellis, siis on hea, aga kui ei ole, siis teed naerata näo pähe ja küsid:"same one?" Musta klassi paned ilusti pesema ja alati igale joogile uus klaas. 
Eelmine reede oli christmas street party. Issand kui palju inimesi siis oli. Ja ma juba päeval kartsin, et klaasid saavad lihtsalt otsa... Ja saidki. Miks baari nii vähe asju on? 


Oleme Triinuga erinevate graafikutega. Kahjuks pole meil ka sama vaba päev? Mina puhkan pühapäeval, Triin esmaspäeval ning ülejäänutel päevadel oleme kas 12 või 3-4 kuni lõpuni tööl. Mitte kunagi ei tea kui kaua baar avatud, tavaliselt viimane piir on enne südaööd uksed kinni panna. Ja oleme teinud peale tööd. Esmaspäeval sulgesime juba kl21, aga teistel päevadel on uksed kinni pandud ikka hiljem. 
Toredad inimesed kutsuvad meid edasi jooma ja juttu ajama. See joomisekultuur siin on ikka nii imelik. 
Pubis käivad päeva ajal inimesed, kes soovivad värskendavat juua. Mõnikord võib näha ka kohalikke, kes siis õlut kõrist sisse kallavad. Loomulikult ka palju kenasid noormehi, kes on vaid korraks Kellerberrenis ja ööbivad vaid paar õhtut hosteli tubades. Õhtu hakul hakkavad välja ilmuma noored. 
Mida tavaliselt juuakse? Õlu, siider, naistekad, kokteilid, non-alco lemon, lime & bitter. Austraalias on väga populaarsed juba valmis segatud kokteilid. Olin juba ettevalmistanud, et kui Eestis on suur või väike, purk või pudel, siis aussis pean aru saama, kas pint või middy, can või stabby. Ja proovi sellest aru saada kui pubis on palju rahvast ja kõik kõva häälega räägivad,


Mis värk selle joomise ja auto sõiduga on? Põhimõtteliselt võib juua ära ühe standardringi või natuke pealegi ja promille võib välja puhuda kuni .035. 

Mulle endale oli esimene päev segadust tekitav, teine päev hakkas juba baaritöö meeldima, aga siis kolmandal päeval kui see streetparty oli, siis mõtlesin küll, et mis ma siin üldse teen. Lisaks, see viimane nädal on normaalseks magamamineku kellaajaks olnud 2-3-4, kõige hiljem oli kl6. Ja töö hakkab mingi kella 12 ajal. See on nii harjumatu. Seepärast ei töötaks ma kunagi pikemajaliselt pubis, sest ma vajan und.


K2isin oma vabal p2eval ujumas
Lühidalt kokkuvõttes: palju on õpitud baarielust, on tutvutud kohalikega, nii noorte kui vanadega. Oleme Triinuga käinud Kellerberreni hillil öist täistaevast vaatamas, kohanud eestlast, kohanud aussit, kel on eestlasest neiu, kohanud teisi backpacker-eid, mina olen kohanud esimest beebi- wolf spiderit, katsusin seda isegi, sest Kyle - pubi manager, ütles et ta ohutu, samuti olen käinud pisikesel jalutuskäigul Kellerberrenis ja basseinis ujumas.
Ja iga päev on meil Triinuga külas silmarõõmud :)
Tulen tagasi tatoveeringuga *Ian

*Brody

Comments

Post a Comment

Popular Posts