+ 15 = 223 geoaaret

Mulle meeldib sa mulle meeldib ta mulle meeldib geopeitust kaa..

Vihma tõttu oli meil lühike tööpäe. Lausa viis tundi rohkem vaba aega. Võtsin siis ennast kokku ja panin autole hääled sisse. Mission "värske õhu mürgitus geopeituse läbi" võis alata.

Käisin kolmes suuremas kohas Balingup, Greenbush ja Grimwade. Kokku leidain 15 aaret, üks jäi leidmata, sest ehitise tõttu ei pääsenud ma sinna ligi.


8.

1. 

2.


3. Kaks kuud tagasi käisin Greenbushes poolis itaalia poistega ujumas. Nüüd külastasin seda taas..




Ma ikka ei suuda ära imestada kuidas Aussis aardeid peidetakse. Need on lihtsalt nii kergelt nähtavalt kohal.

4. Sinimust madu juhatab mulle teed.



5.


6. Puude park = vōis näha väga palju erinevaid puid. Mina natuke midagi nägin, aga nagu kombeks rutu aarde juurde ja logima. Mägi oli natuke järsk. Vaade see-eest hea!




7. Hernehirmutis nr2

9. GRIMWADE - see polnud isegi mitte asula, aga aardeid oli seal lausa viis tükki. Rohkem nagu telkimiskoht erinevate dam-idega. 
Mulle meeldis, sest see koht oli pisikesi kitsaid metsateid täis. Keeruliseks tegi aga aarete leidmise see, et neid teid polnud kaardil näha. Pidin siis kompassi järgi orienteeruma, et ma ikka õiges ilmakaares läheksin. 

 Algul ei pannud tähele nii suurt aaret. Leidmise üllatusele järges wow! ja naeratus.

10.hihi ja hahaha

11. Kuivanud dam
Aare peidab ennast pildil. Taaskord tuju heaks tegev aare.

12.
Vaimustavalt ahhetama panev puu.

13.

14. Ja sõit viimaste aarete juurde võib alata. Sõitsin  metsavahe teel mitte kuskile...
Ei mittekuskile. Jaa lennuki maandumiarajale.
 Üks aare ühel pool ja teine aare teisel pool otsa. Pikkus oli unbes 1,4km rajal.

15. Bigfoot leitud!






Comments

Popular Posts