Driving around the Wheatbelt



Olen paaril nädalavahetusel käinud geopeitust mängimas, mis on mind viinud nii outbacki kui pisikestesse linnadesse, mis on peaaegu välja surnud.
Tagaplaanil Austraalia kõige pisem pank.
See ei ole kuulus wave rock, aga midagi sinna lähedale.
***
Teisel nädalavahetusel tegime pisema tiiru põhja suunas. Kahe päevaga sõitsime 720km. Millegi pärast on kujunenud nii, et pühapäevad on laisad päevad ja laupäevad tegusamad päevad. Nii sõitsime esimesel päeval 500km ja teisel päeval oli ainuke tahtmine vaid koju diivanile saada.
Parkisime auto "metsa" ning alustasime 2km rännakut Austraalia outbackis. Poleks kujutanud, et Aussid nii argpüksid on. Iani rõhutas mitu korda:"Kui ma ühte ussi praksin nägema, siis lähme tagasi." Enda pead lootsin, et me ei näe, sest tahtsin seda aaret väga leida. Sel nädalavahetusel sattusime paljudele esmaleidudele,mis tegi tuju heaks. Üldse oli mõnus lihtsalt sõita ja peatusi teha ja lolli jutti ajada.
Need olid suured augud... 
Geokepp käes ja valmis kivimäge vallutama. Ma täitsa ülesse ei läinud, kus aare oli, aga poole maa peale küll. Nul mingi väike hirm. Ma võin ülesse lihtsalt ronida, aga alla tulemisrga tekib pisike hirm, seega jäi rahule, et valge aussipoiss mul aarde kätte tõi.
Alumise pildi pealkiri - "ma olen ka kuskil seal"
Järgmine peatus - BONNIE ROCK. Linn oli täiesti välja surnud. 
See aare oli pain-in-the-ass teiste sõnadega ... Kuna olime esimesed otsijad ja mingit vihjet polnud, siis esimene geoaare, mis jäi leidmata.
Ianil oli juba väga igav ja nagu meestel ikka... Kui neil igav siis nad tahavad süüa. Tegime seal pingi peal esimese snäkipausi. Peale söömist asusime teele. Ian roolis ja ma hakkasin limonaadi suurest veiniklaasist nautima. Mõtted oli juba päeva lõpetamisel, aga meil veel üle 100km minna ja siis telkimise koht leida.
Maavärina geoaare
Taaskord leidsime end soolajärve äärest.
Me ei telkinud kuskil pärapõrgus, sest olime telkimiskoha otsimisega natuke hiljaks jäänud. Seega otsustasime jääda Goomallingu karavanparki, sest olime seal geopeituse tõttu peatuse teinud. Üks öö telkimist läks maksma $12. Mille sees oli hommikune soe dušš.
Mina ja Topsi - kass uudistas meie ümber tükk aega. Hästi sõbralik loom oli, seetõttu otsustasime, et panen talle nime. Kuna ta nägu välja nagu Topsi, siis ristisin ta Topsiks. Kass meenutas mulle Tommy Leed. :)

Kui eelmine päev oli palav ja päiksepaisteline, siis hommikul ärkasime just enne vihma ülesse. Saime telgi kokku ja sooja dušši all käidud kui hakkas vihma sadama. Lisaks vihmale oli tugev tuul.






Comments

Popular Posts