Kirjavahetused ... Mis toimunud? Mis on? Mis tulekul?

Töö on mul ikka sama (soolapõõsaste lõikamine, oleme seemnete külvamist masinaga rohkem teinud), natuke oleme teisi asju ka teinud. Boss on lahe ja sõbralik. Üks nädal oli natuke kriitiline sest kaks vanemat leedit arvasid, et neil õigust on ja Lisa (bossi naine) pidi siis neid korrale kutsuma. Natuke kurjustamist ja üleolemist. Aga muidu on tööl äge.



Oktoobri algul käisime Melbourne Cupi raames pubis lōunatamas. Dustin - boss tuli ka meiega. Tegime end neiudega ilusaks ja panime horserace-le kohaseks kaunid mutsikesed-peapaelad pähe. :D

Iga kahe nädala tagant on neljapäeviti mul  palgapäev. Siis mõnikord käime happy houri ajal õlut joomas. Korra nädalas on ikka hea väljas. Muidu muutun liiga koduseks :P

Võtsime endale kassi. Olime Ianiga sellest varem ka rääkinud, et peaks lemmiku võtma, et siis maja rohkem kodusem. Kahekesi hakkab igav. Ja pisike kassikepojake teeb kodu elavamaks. Mul on nüüd Sasha. 
Mina panin nime. Mõtlesin ja otsisin ja siis see nimi tuligi. Nimeevolutsioon: Hunter - Rusty - Russki - Alexander Puškin -- Sasha!!! 

Uuemad uudised:
Anne-Liis kolib minu juurde. Algne plaan oli, et lähen talle lihtsalt Bordenisse külla, aga siis pikapeale hakkas ta märku andma, et tal koduigatsus ja igav. Bordeni elanike arv on 50 inimest või miskit sinna kanti. Vähe!!! 
Olin vahepeal mõeldnud, et ta võiks ju Kelleris minuga koos elada, aga see oli lihtsalt mõtte. Ja nüüd saab see tõeks. 
Töö juurest lahkuvad kaks inglise tüdrukut ja Lisa ütles, et jaanuaris, veebruaris peab ta nagunii inimesi juurde otsima. Nii ma küsisingi rutuga, et kas mu sõbranna saaks siia tööle tulla. Vastus oli jah!
Veel uuemad uudised: auto läks katki. :(

Kui kaua ma ise kavatsen puukoolis töötada? Arvatavasti nii kaua kui võimalik. Maksimum 6 kuud, sest viisa ei luba rohkem. Selleks ajaks natuke raha kõrvale pandud, et saaks idakallast avastama minna koos Ianiga. Plaan on kuu aega lihtsalt autoga sõita ja ilusaid kohtsasid avastada. 
Ja siis arvatavasti tagasi WA ja tööle, et koguda raha lennukipileti jaoks.

Muideks, aasta lõpuni on vaid kuus nädalat.


Comments

Popular Posts