Õhtusöögid Silos 94

Novembri viimasel nädalavahetusel saatsin koos teiste töökaaslastega Poppy ja caroline ära. Selleks puhuks tegi Gab külma juustukooki, mis maitses väga hästi. Sama hea olid eined Silos 94. Pärast õhtusööki läksid osad Tammini pubisse, et mõned joogid teha. Me Ianiga kauaks ei jäänud, sest järgmine päev oli töö, pluss pidime õhtul minema Iani töö jõulupeole.
Jah mõlemal korral jäime ka pildi peale. Kuigi ma iani töökaaslasi ei teadnud varem, siis võin öelda, et jõulupeo üritus Silos meeldis mulle rohkem kui mu enda töökaaslaste oma. Ma ei teagi miks :P ehk sellepärast, et inimesed kellega ma jõulupeal suhtlesin, andsin mulle võimaluse vastu suhelda. Lisaks nägin Ianit teisest valgusest, sest tavaliselt on tema see, kes lobiseb, aga töökaaslastega olles on ta vait kui sukk. Saan aru miks, sest ta on teistest pea 10 aastat noorem ja alles uustulnukas nende tiimis. 
Suhtlesin Michaeliga (geimees) ja siis Daniga (üks bossidest). Esimesega rääkisime reisimisest ja teisega rääkisime mitmetel teemadel. Huvitaval kombel hakkasime geopeitusest rääkima. Ütles, et üks klientidest siinkandis tegeleb usinasti sellega. Kuna samal nädalvahetusel oli kavas minna Anne-Liisle külla, siis soovitas ta külastada Stirling Range mägesid. 

Comments

Popular Posts