Xmas is in town!

Vautsivau kui palju kingitusi... Jõulud on aeg kui emad ja isad hellitavad lapsi kingitustega. Minu kink Iani emale-isale oli raamat "The ordinary Estonia" 
Minu pere Eestis sai mu paki kätte juba ammu-ammu, aga nad polnud seda varem avanud. Peale mu telefonikõne avasid nad selle kohe.
Austraallasted tähistavad jõule 25.detsembril. Kui eelmine aasta käiisin ainult jõululõunal, siis see aasta sain osa kogu pere traditsioonist. Veetsime kogu neljapäevase päeva Iani vanemate majas. Sõime hommikuks crossainti, mustikamuffinit ja jõime kakaod. 
Peale kingitusi käisime tegime ühe külma supluse basseinis ja mängisime dektetiivimängu Cluedo koos kaksikutega.
Jõululõuna oli suviselt kerge ja maitsev!
Mul endal on kodus pisike jõulupuu, mis kunagi kasvab suureks jõulupuuks.
Jõuluõhtul tegin koduste vahenditega glöggi ja veetsime Ianiga õhtupooliku Cluedo seltsis.


Comments

Popular Posts