The ultimate AUSTRALIAN bucket list

  1. HUG A KOALA Kes ei oleks tahtnud kallistada või hoida seda armast imetajat?! Austraalia pakub selleks imelisi võimalusi. Ma ei soovitaks looduses neid kallistama tormata, sest kui Ian tahtis ühele koaalale pai teha, siis loomake näksas teda sõrmest. Mitte tugevalt aga siiski. Meie kallistasime koaalat Kurandas, mis on 25km Cairnist, QL. img_7352
  2. FEED A WALLABY Kängurusid ma toitnud pole, aga neile pai teinud ja hoidnud olen ikka. Ja mitte loomaaias. Iga aasta mängivad Iani vanemad pisikestele jack-idele kasuvanemaid. kanguru
  3. SWIM WITH A CROCS AT DARWIN´S CROCASAURUS COVE See on mu to-DO-listis!
  4. RIDE A CAMEL IN OUTBACK Kui ma Austraalia roadtrippi plaanisin, siis üks mu soovidest oli kaamelisõit. Kallis lõbu, aga me Ianiga ratsutasime kaameliga päikeseloojangu poole Ulurus. Üsna üllatav oli avastada, et Austraalia ekspordid oma kaameleid Lähis-Idasse, sest aussi kaamelid on tugevamad ja ilusamad. kaamelid
  5. SKY DIVE OVER THE GREAT BARRIER REEF Langevarjuga ma Austraalias ei hüpanud. Kunagi kindlasti.
  6. GO SCUBA DIVING IN THE GREAT BARRIER REEF Arvan, et kui ma oleks kauem idakaldal veetnud, siis oleks käinud nii snorgeldamas kui sukeldumas Suure Vallrahus.
  7. BUNGY JUMP OVER THE CAIRNS RAINOREST Nii jubedat asja kui benji-hüpe on, pole ma teinud. Isegi langevarjuhüpe Eesti oli selle võrreldes käkitegu. Hirm oli sees, aga hüppasin lõpuks kaks korda. Kokku 100m! ajhackettcns102791
  8. DO THE SYDNEY HARBOUR BRIDGE CLIMB Ma pole Sydney käinud.
  9. SLEEP UNDERGROUND IN COOBER PEDY Coober Pedy oli ebatavaline linn, sest enamus inimesi elab maa all. Õhutemperatuur küündib seal suvel tihti peale 50-kraadini. Külastasime Ianiga Coober Pedys olles Faye majamuuseumit, kaevandus "Old Times Museum" ja krokodillliküti Harry maa-alust"Crocodile Nest"-i. img_6356
  10. EAT A PIECE OF VEGEMITE TOAST Vegemite on ausside (Jep, Ianile see meeldib) poolt armastatav leivamääre, mis sisaldab õllepärmi ja soola ja palju erinevaid B-vitamiine. Mulle on alati Vegemite meeldinud. Eriti hea on kui paned röstsaia peale võid, mis sulab, siis õhuke kiht Vegemite ja juustu. Hea soolane suutäis!
  11. ENJOY CLASSIC MEAT PIE Soe lihapirukas pagariärist... mmm! Need lihapirukad erinevad nii valmistamise tehnikate kui ka maitsete poolest. untitled
  12. TRY KANGAROO MEAT Taldrikul känguru-, emu-, krokodilliliha ja mõned traditsioonilised marjad. img_2799
  13. INDULGE IN THE FAMOUS COFFEE CULTURE Kui ma Austraaliasse läksin, siis ma kohvi ei joonud. Nüüd joon. Rohkem. img_1982
  14. PARTAKE IN AN AUTHENTIC AUSSIE BBQ Liha ja õlu = täiuslik kooslus ühel palaval suvepäeval. Enamasti küpsetatakse toorvorste ja steike. Sellised ilmailmutusi nagu meie viinerid ja sardellid kohalikud ei tunnista. imgp2738
  15. PERFECT THE SUNDAY SESSION Pubikultuur on Austraalias väga tähtsal kohal. Happy Hour kella 17-18 on kõikide lemmik! imgp2547
  16. SING "KHE SHAN" IN KARAOKE Ma pole eriline lauluinimene ja see laul on mulle täitsa uus. Hea laul.
  17. LEARN TO SURF Jäin läänekaldal ookeanist liiga kaugele, et surfi õppida.
  18. CELEBRATE HOLIDAY LIKE ANZAC DAY, AUSTRALIA DAY, NEW YEARS EVE ANZAC DAY on 25.aprillil. Traditsiooniliselt varahommikul enne päikesetõusu on tseremoonia, kus nüüdseks mälestatakse kõikides sõdades hukkunud rahukaitsjaid. img_4423Austraalia päev on 26.jaanuar. Nagu meie jaanipäev tähistatakse seda suure õlle joomise ja grillimisega. imgp2748 Aasta vahetust võib tähistada nii kodus kui pubis. Vahet pole! imgp2620
  19. WANDER MELBOURNE´S LANE WAYS Ma pole Melbournes käinud.
  20. DRIVE A GREAT OCEAN ROAD img_8248
  21. DRIVE A CAR ON THE OTHER SIDE OF THE ROAD Pisike üllatus oli teada saada, et Austraalias sõidavad autod vasakul pool. Autosõiduga "valel" pool teel harusin kiirelt. Korra sai kogemata ka "õigel" pool sõidetud. Õnneks ainult üks auto tuli vastu ja ringile jõudes taipasin, et enne kaherealine tee oli kuidagi neljarealiseks saanud. img_3098
  22. TRACK DOWN AS MANY "BIG" THINGS AS YOU CAN Austraaliast leidsin palju suuri asju. img_1015
  23. TRAVEL BY CAMPER VAN Unistus, kui ma Austraaliasse tulin, oli ikka ring sellele kontinendile ümber teha. Lõpuks ka tegin! img_6032
  24. CAMP OUT ON FAZER ISLAND Pole sinna saarele sattunud, aga tean, et see on imeilus.
  25. SLEEP IN A SWAG IN THE OUTBACK Soovitan soojalt! img_3820
  26. CATCH AN ULURU SUNRISE OR SUNSET img_6686
  27. DO A BONDI TO COOGEE COSTAL WALK Austraalia idakaldal olen vähe olnud.
  28. GO ON A WINE TOUR Käisime Ianiga Margaret Riveris Bushtuckeri bussituuril. img_2805
  29. CHECK OUT THE "ALTERNATIVE" CULTURE IN NIMBIN Külastasime Ianiga Nimbin aka hipitowni. img_7735
  30. PARTY LIKE A ROCK STAR ON THE GOLD COAST Pole sinna sattunud.
  31. SAIL THE WHITSUNDAYS. Tean, et Whitsundays on imeliselt ilusad valge liivaga rannad. Ise pole käinud, aga tahaks minna.

Comments

Popular Posts