Peaaegu juunikuu


Eluke Kelleris on nagu ta on. Vaikne, kuid samas ka kreisi. Aprilli lõpus käisime mägedes ronimas(kui aega saan, püüan ka sellest postituse kokku panna) ja siis oli mu Nullarbor Musteri nädalavahetus. Peale seda läksin ma tööle. Paar nädalavahetust oli suht vaiksed. Mai keskel oli töö juures BBQ ja siis samal nädalavahetusel toimus ka Iani õe lapse babyshower. Kuna ma pereliige, siis ei saanud ei-öelda. Eriti veel kui elan vanemate katuse all. Natuke imelik, sest mulle küll tundus, et Iani õde ei tahtnud mitte kuidagi seal tegelikult olla. Kogu aeg oli nurga taga peidus.Vähemalt sain Iani vanaemale tere öelda ja uurida kuidas tal läinud on. Käis millalgi sõbrannaga kahe nädalasel kruiisil.
Emadepäeval skypimisin :D :D :D Taali ja Ardi olid ka teisel pool kaamerat.

Mul töö juures sõbranna abiellub septembris ja on otsustanud ise koogi küpetada-kaunistada. Igal esmaspäeval on meil kohvipausi ajal kook süüa. Olen ise ka kooke küpsetanud.Mu lemmik on hetkel õhuline sidrunikook.


Iga õhtu heegeldan või koon. Olen suht kannatamatu ja hüppan ühe projekti juurest teise. See ilus lilleruudu tekk läks Iani õe lapsele. Louise ja Matt panevad tütrele nimeks Ava. Hetkel on mul pooleli kampsun (mul sai lõng otsa ja poest polnud enam sama lõnga), siis olen alustanud kleidi heegeldamist. Koon ilusat roosat tekikest hetkel. Sellega olen rahul. Ajaa... heegeldasin üks nädalavahetus endale salli, sest hommikud on külmad. Sain palju komplimente töö juures. :D Muidu on mul kavas Ianile üks suur Melbourni Stormi NRL tekk heegeldada. Ootan lõnga... loodetavasti värvid sobivad,




Ja siis oli Sydney hotshotid Tamminis.... Peaaegu nagu stripparid, aga täitsa paljaks nad laval ei riietunud. See oli rohkem nagu show. Miks nad seda kolmapäeva õhtul tegi, seda ma ei tea. Mina jõudsin järgmine päev tööle, aga Rikki (kõige vasakpoolne neiu) ei jõudnud.
Maikuu viimane nädalavahetus võib kirja minna kui "tulevase-maja-ülevaatamisena". Käisime kaht maja vaatamas. Üks oli suur ja uus, basseiniga, ja teine oli pisike armas vanainimese majake. Mulle meeldisid mõlemad. Aga arvan, et süda ihkab seda basseiniga maja. Neil on naabriks hobused. PEab vaid lootma, et 2-3 kuu pärast on see maja jätkuvalt alles.
Lillelisi tervitusi,
Halliki ja Ian

Comments

Popular Posts