Stirling Range || Toolbrunup

Lihavõttete ajal käisime Kendenupis puhkamas. See on umbes poole tunni kaugusel mägedest "Stirling Range". Peaaegu sama koht, kus oli mu maasikafarm (Mt Barker). Reedel hakkasime kella 9 paiku sõitma. Tegime tee peal mõned geopeituse peatused ja kella 14 ajal olime kohal. Kuna Iani tahtis luksust, siis rentisime nädalavahetuseks majakese. Kahele inimesele oli see natuke kallis,aga kui arvestada, et maja mahutab 6 inimest (max 7-8), siis sel juhul tuleks majutuse hind väga odav.

Kui esimene päev möödus laiseldes ja veini nautides, siis teisel päeval oli meil kavas ronida Toolbrunupi tippu. Toolbrunup on kõrgusel teine mägi. Esikohal on Bluff Knoll,aga seda vaid 50m vahega. Toolbrunup sai valitud ka seetõttu, et üks raskemaid geoaardeid oli seal tippus (Bluff Knolli tipus oli ka). Erinevus oli vaid matkaraskustasemel. Kui Bluff Knolli tippu läheb matkarada raskusega 3, siis Toolbrunupi tippu jõudmiseks peab ette võtma raja, mille raskuseks on 5.

Kui eelmine päev oli ilus päiksepaisteline ilm, siis hommik, mil mäetippu ronima pidime, ei tõotanud just kõige toredam tulla.

Edasi-tagasi on matkaraja pikkuseks 4km. Ajakuluks on arvestatud umbes 2-3h üllesse minekuks ja alla tulekuks umbes sama kaua. Meil vist kulu poolteisttundi, et ülesse saada. Veetsime umbes 40 minutit tipus: tegin pilte, sõime natuke, otsisime geoaaret. Kahjuks jäi leidmata.
 Raja algus oli nagu dzunglis. Mida kõrgemale jõudsime, seda rohkem oli vaja turnida. Ülesse minek läks kergelt. Ian küll ähkis ja puhkis. Alla tulles, tuli arvestada mudaste kohtadega. Inimesed olid raja mudaseks trampinud. Kuuldavasti olid palju tulnud Toolbrunupi tippu ronima, sest kõige kõrgem tipp Bluff Knoll oli üle rahvastatud. Ise keeld oli peale pandud, et vaid teatud arv inimesi sai tippu ronida. Järgmine kord reisi planeerides, tuleb arvestada, et pühade ajal pole mõtet tulla, kui tahad vaikust nautida.

Viimane kõrgus u 800m, kui nägime veel vaadet. Hea, et otsustasin seda pildistada, sest tagasi alla tulles oli kõik uduvihma kätte mattunud.

Kahjuks jäi tipuvaade nägemata. Tipus oli logiraamat ronijatele, kes on tippu jõudnud. Lugesin, et üks inimene oli seal tippus juba kolmandat korda.

Tagasi Kellerisse minnes tegime peatuse roosa soolajärve ääres.Vesi oli nii ilusat värvi.