Shack-toberfest

 Oktooberfesti kostüümid olin juba ammu valmis ostnud. Iani kostüüm tekitas küll natuke segadust... kas tõesti ainult müts ja traksid. Kui aga teisi mehi vaadata, siis Ian nägi kõige nägusam välja. Kartsin, et võib olla keegi ilmub välja ka sama värvikleidiga nagu mina, aga ei... olin ainuke lillakleidiga neiu.
Shackelton asub Kellerist 37km kaugusel. Kui me kohale jõudsime, siis olime ainuke paar, kes oli kostüümides. Ülejäänud rahvas oli sel hetkel vaid vanem generatsioon. Olime esimesed noored. Pool tunnike peale meie saabumist, tulid bussitäis noori Merredinist, kes kõik olid ilusti dresscodest kinni pidanud.







 Piletihinnaks oli 50dollarit. Meie saime tasuta - võitsime sahkermahkri loosipiletid. Pilet sisaldas: stubby holderit, 5 dollari eest süüa ja 5 dollari eest jooki. Ian sai minu joogi talongi endale, seeda üks korralik 500ml Saksa õlu oli talle tasuta. Ütlen korralik, sest Aussis on tavaliselt kohalikud õlled vaid 330ml nii pudel kui plekkpurk.
Uhked keraamilised õllekannud ostsime 15dollari eest.
Einemaksis 15dollarit (miinus 5dollarit = 10 kokku). Ian võttis ribid, mina võtsin seakoodi. Kolmas valik oleks olnud vorstid. Nuriseks veidi lihavaliku üle... ribid meile kahele ei maitsenud. Iani jaoks oli vist liiga vähe liha ja minu jaoks tundusid ribid veidi magusad. Seakoot oli päris hea. Ebamugav oli seda rahvarohkes kohas süüa. Lisaks plastmassist nuga polnud just kõige teravam, et liha lõigata. Kartulid tilli ja hapukapsaga (kergelt hapendatud roheline ja punase kapsa salat) oli nagu Eestimaine jõululaua toit. Mulle maitsesid need kõige rohkem. Ian kiitis ka!






Comments

Popular Posts