2 päev, 5 tundi , 29 minutit seiklust

***Kl 7:55 RIIA
Naljakas kokkusattumus õhtul enne Autraaliasse ära sõitu. Vaatasime Triinuga Despicable me2 ja järsku üks tegelastest ütleb:"Ma lendan Austraaliasse!" Väike naeruvine tuli suule.

Hommikune hea uudis oli, et aussijobist oli Anissa meile kirjutanud - peame tegema skype intervjuu ja kui meile ja neile sobib, siis võib meid ees oodata meie esimene tööots.

*** Kl 12:55 LONDON

Hommikul kella 7 aeg leidsime end Riia lennujaamast. Tegime chech-ini (airBaltics röövis 10€), andsime suure pagasi ära (kott kaalus vaid 13kg), sõime Lidos kohupiimaga pannkooke ja juba olimegi lennukis. Sattusime juhuslikult eestlase kõrvale istuma.
Hiljem tuli välja, et ka tema ja ta kuus reisikaaslast ühinevad meiega Emiratesi lennul. Nende lõpp-punkt - India, meil Austraalia.

*** Kl1:47 DUBAI

Senimaani on kõik väga hästi läinud. Mingeid tõrkeid pole olnud terminali vahetusel, ära ka pole veel eksinud, 'niivõrdkuivõrd' näljane kõht sai korralikult süüa, isegi pisikese veinilonksu peale. Süüa saab Emiratesi lendudel küll hästi. Nii hea ikka, et lennujaamas pole vaja üle kolme tunni oodata. See on mõistlik aeg natuke ringi liikumiseks ja enda värskendamiseks.

PS! Mida teevad eestlased enne tollikontrolli? Joovad oma alkoholipudeleid tühjaks.
Need ei olnud ainult meie Triinuga, vaid see seitsmene grupp ka.

*** Kl19:31 PERTH
Perthi väljasõit venis pea pool tundi. Ei mäleta enam põhjust miks see nii oli.
Perthi 10h lennukil ärkasin ainult selleks ülesse, et hommikust ja lõunat süüa ning jõudsin isegi filmi mingi hetk vaadata. Peamiselt püüdsin magada, aga lennukis magamine pole ju pärismagamine. (Pole üle pika aja nii palju filme vaadanud kui nüüd. Saan lisada oma filmilisti: The Sideeffects, Beautiful creatures, Upside down, The great Gatsby).

Tollikontrollis nuusutas kutsu meie kotte. Jäin viimastest mandariinidest ilma. Ei tea kas koer tõesti tundis puuviljade lõhna. Kuna minu kott pöörati tagurpidi, siis Triinuni koer ei jõudnudki. Natuke sai nalja ja siis läksime otse õue. 25kraadi kohta oli õues talutavalt soe. Ja PALMIPUUD!!!!!

Algul ei suutnud otsustada, kas võtame suffle või siis peaks kaugemale kõndima ja transperthiga linna sõitma. Lisainfot kogudes tõdesime, et 4.20$ on ikka odavam kui 15$. Pole siin midagi raisata :D

Kl 21:57
Esimesed muljed: kohalikud inimesed on väga sõbralikud, meile on juba mitu korda head soovitud ja tervitatud. Teisesed muljed: huvitav hostelielu on siin. Väga palju Vietnamist, Jaapanist, Koreast inimesi. Saime Triinuga tuppa, kus üks hostelikülastaja täiega norskab. Well, peab vastu pidama...

Homme oleme tublid ja lähme linna peale ning hakkame dokumente korda ajama.

"Lennukis olles ei mõeldnud, et mis edasi. See oli nagu neutraalne tsoon. Aga nüüd, kohal olles, tagasi ju enam minna ei saa, seega tuleb oma tundmatut tulevikku lahti arutama hakata."