I've got the travel bug

Ma sirvisin mõni aeg tagasi interneti avarusi, et leida meeldejäävaid tsitaate reisimise kohta. See on üks nendest. Kuigi reisikihk kisub mind välismaale, siis olen viimase kolme kuu jooksul avastanud Eestis selliseid kohti, millest mul pole olnud õrna aimugi. Võin öelda, et minu algajaliku GP kogemusega on isegi need praeguseks 133 aaret olnud meeliülendavateks leidudeks.
GP on võimalus reisida ja näha Eestis. (Tegelikult ka maailma.) Tutvuda kohtadega, kuhu ei satu turistid ning isegi mitte kohalikud. Vahva, et mulle meelde tuletati, et selline meelelahutus võimalus on olemas. Kunagi (aasta võis olla 2005 järsku, tegin isegi GP lehele konto, mis jäigi vaid kontoks). 
Meeleolu on hea ja kõik on korras! Tänud.

Pilt läheb seekord eriti teemasse, sest kõik, kes on seotud GP teavad, et seal liiguvad ringi travelbugid. :D

PS! Austraalia - veel 14 päeva! (10 päeva Eestis/ 4 päeva Hollandis)
PPS! 13.11.13  on mu viimane tööpäev Tabasalu Rimis. Kaks aastat, mil ülikoolis käisin, olin seal. Kogemus oma ette.

Comments

Popular Posts