66 päeva tööd ja puhkust ja muudki veel


Poleks Austraaliasse tulles uskunud, et teen oma suurema osa farmipäevadest just maasikafarmis. Aga nii see on.... Oleme aprilli lõpuni kindlalt veel siin ja mai algul lähme tagasi Bluemooni, seekord juba neljakesi. Korjame natuke õunu ja siis võivad uued seiklused alata, sest mai lõpus sõidavad Triin ja Emil pooleteiseks kuuks Rootsi/Eestisse puhkama. Mina ja Anne-Liis jääme Kängurumaale ja seikleme siin tähistaeva all... Hetkel pole aimugi mis, kus, kui kaua jne..

Vaadake hullu... Töötasin kokku maasikafarmis 63 päeva, mille jooksul oli mul ainult kaks vaba päev. Aga nüüd saan uhkusega öelda, et seitse päeva veel ja teise aasta viisa on juba käega katsuda.

***

Mt Barkeris töötades on olnud kõike: naeru, nalja, sekeldusi, seljavalusid, kultuurikommete jagamist, sporti, süüa, pidutsemist, süüa...

***
Mis ma vahepeal teinud olen:

FARM
Maasikaid jääb aina vähemaks ja vähemaks. Selg vist enam ei valuta, aga tüdimus on küll. Packpackerid on ükshaaval lahkuma hakanud. Viimased päevad oleme mina ja Anne-Liis farmist kogu aeg ära käinud. 

Külastame oma sõpra "kurja" supervisorit. Oleme tema juures niisama kohvitamas käinud, riideid pesnud, kokanud, filme vaadanud jne...
Nt Küpsetasime kala. Õigemini mina küpsetasin ja teised vaatasid pealt.

Viimasel nädalal enne lahkumist otsustas saatus Anne-Liisile vingepussi mängida - teisisõnu ta ei tööta enam maasikafarmis. Ja minu jaoks tähendab see, et mina jäin ka koduseks. Puhkan ja mõnulen väsimusest voodis. Ühel päeval enne ära minekut otsisin geoaardeid.


***
Noor Triin sai vanaks ;) tegime taaskord mu imelihtsat ja supermagusat torti.

Anne-Liis sai aasta vanemaks
Kuna Anne-Liis ei ela enam farmis, siis käisime teda sünnipäeva koogiga õnnitlemas rõõmsa Ali juures. Palju õnne, pisike Liisu!l

***
MT BARKER
Nädalavahetustel käime seal võrku mängimas. Viimastel kordadel oleme jäänud õhtusöögile "rõõmsa A" juurde. Nende toidud on ikka nii head ja mõnusalt vürtsikad. Enda saia (flatbread - näeb välja nagu õhuke lavašpannkook) söövad nad iga söögikorra ajal. Rebivad leivast sobiva tüki, keeravad selle koonuseks ja tõstavad siis toitu sinna sisse.
Keeruline on Austraalias kodumaist toitu valmistada. Pole siin ei kama, kohupiima, kilu, verivorsti ... Tegime siis keedukartuleid tilliga, kurgi-tomati-rohelise sibula salatit ja kastme, kuhu panime hapukurki, kurki, mugulsibulat ja rohelist sibulat. Kõik maitses väha hästi!
Riis, porgand ja rosinad -  ismail (kollases särgis) kokkas meile rahvustoitu.

Kohvitamas
Peale/ enne õhtusööki juuakse rohelist teed või piimakohvi (see ei ole kohvi piimaga, vaid täiesti piim kohviga. Kuidas mõnusat afganistaanikohvi teha? Vala tass piima täis, lusikatäis lahustuvat kohvi ja mikrokasse, nii et piim peaaegu keema läheb. Ja siis lusikaga suhkrut, et jook veelgi mõnusam oleks.)

***
ALBANY
Olen käinud taaskord Albanys klubis. Nägime eestlasi :D maailm on eestlasts jaoks ikka väga väike. Tüübid olid Albanisse tulnud 300km kauguselt.mhiljem sainteada, et ühelt tüübilt oli Triin ja Emil perthist auto ostnud. järgmine päev oli loomulikult tööpäev.. Ma oleks võinud vaba päeva võtta, aga miks?! Mul ja Anne-Liisil oli jube lõbus seal põllu peal. Nüüdseks unisus ja magamatus minevik.

***
PERTH
Ühel lühikesel päeval kutsus meid töökaaslane rõõmus Ali meid Perthi. Tal oli vend auto võtnud, et lennujaama saada, ja nüüd tuli Alil autole järgi minna. Edasi-tagasi oleks läinud sõit 8h ja natuke peale. Hakkasime kella 12 ajal Mt Barkerist minema. Tagasi olime aga hoopis kell 12 öösel. Noo oli tegemist. Tegime pissi- ja suitsupause ja pildipause...
Seda pilti vaadates tunnen ennast liiga pikana
 ning Perthis sai külastatud afganistaanipoodi ja seal kõrval asuvat afganistaanikohvikut. Mmm... Kui hea kana- ja lambašašlõkk :) 

***
DENMARK - Elephant rocks
Käisime pildistamas ja nautisime rämpstoitu-magusat süües ookeanikohinat.

***
BUNBURY
Tegime autotripi Bunburysse. Edasi-tagasi 600km ja 8h. Käisin koos Anne-Liisiga sõbra Brody sünnipäeval. Ta kutsus meid Triinuga juba jaanuari lõpus ja nüüd oligi see aeg käes. Lisaks oli mul paar paki vaja kätte saada.

***
Tänud toreda märtsi- ja aprillikuu eest Mount Barkeris!

Ja see viimane nädal saigi otsa. Üheksa nädala jooksul, mis ma maasikafarmis töötasin, sain kolm veinipudelit. Viimasel päeval kinkis hea Hassan mulle valge veini tänutäheks, et ma pakkimise ajal talle magusat jagan. See ikka seetõttu, et ma ise kõike ära ei sööks ja pakuks ei läheks.

Käisin veel viimast korda kommi jagamas ja jutustasin rõõmsa A-ga, möirgajaga, kiilakaga, clintoniga, Jay-ga, Husseini, Hassaniga, Seriffega... 
Head aega maasikad!

Comments

Popular Posts