BUNGLE BUNGLES



Tuur algas hommikul kell 7. Mina polnud öösel sõbasilmale saanud. Närv oli sees. Lisaks hakkab kuumus juba üle mõistuse minema. Hommikul vara juba 25 kraadi ja päeval küündib 35kraadini. Isegi tuul pole enam jahutav, vaid puhub ainult sooja õhku. Väiksemgi liigutus paneb higistama. Hea külg on see, et niiskusetase pole kõrge. Muidu higistams rohkemgi veel kui praegu. Matka jooksul jõin mina vist 4l ära, sest tean, et kui vett ei tarbi, siis pea hakkab kohe tunda andma.

Tuuril oli jooksul sai näha Purnululu rahvuspargi lõuna- ja põhjapoolset otsa. Mõmemas kohas oli umbes 1,5-2 tunnine aeg. Iga inimene sai oma tempos 2km edasi-tagasi kõndida. Olin küll üksik uitaja, aga teised vanakesed olid väga altid minuga rääkima ja uurima, et mis ma teen siin ja mis mu plaanid on ja kust ma pärit olen.

**bunglebungle expedition




Comments

Popular Posts