+ 9 = 236


Olin juba nädala algul otsustanud, et teen nädalavahetusel ümbruskonnas pisikese tutvumisringi. Ütleks, et Manjimup (lisaks ka Pemberton) on kuulus oma uhkete ja kõrgete karri puude poolest.






DIAMOND TREE LOOKOUT



Ronisime Anne-Liisiga Diamond tree lookouti otsa, mis oli igati äge ronimine. Hea, et mul kõrgusekartust pole :)

***
PS! Pean jutustama loo ka sellest kuidas kaks blondiini ei suuda autot tööle saada. Tulin just ühe aarde juures. Olin auto parkinud natuke kallaku peale, eemalt paistis maja... Keeran võtit - ei midagi. Proovin uuesti. Mitte midagi. Mõtlesime Anne-Liisga, et kas päriselt!!!? Hea, et see kuskil mujal ei juhtunud. Kõndisime siis sinna majani. Meid võttis tore ema vastu. Jutustasime oma probleemist. Kutsus sisse ja pakkus teed, seni kui ta abikaasa autot lükkama läks. Jesss... Auto töötas jälle. Ma siis enam ei seisatanud automootorit, aga kui jõudsime Diamond tree juurde, siis tahtsime mõlemad puu otsa ronida. Aga arvake mida auto teha otsustas pärast. Loomulikult ei läinud enam käima. 
Ma õnneks ei muretsenud väga palju, sest auto oli ju pargitud vaatamisväärsuse juurde ja keegi ikka sinna tuleb. Meil vedas, sest kohale sõitsid maanteetöölised. Üks ronis puu otsa, aga teistelt küsisime abi. Vaatasime seekord kapoti alla. Akul oli meile üllatus - üks klemm oli lahti. 
Töömees keeras klemmi tugemini kinni jab andis soojad sõnad kaasa, et autotöökojas laseksime korda teha ja ülevaadata auto. Rehidesse tuleka ka natuke õhku pumbata. 

Päev, mida meenutada!

MANJIMUPi surniaed


LEFROY BROOK - kunagine viljaveski asukoht 



100 YEAR OLD FOREST



BIG TREE 



Comments

Popular Posts