11 päeva Balit saigi läbi

Kui alguses kartsin, et plaaniga oleks parem olnud, siis 11 päeva Balil oli imeilus aeg. Aitäh, Anne-Liis, et sa minuga liitusid. Meil on mida mäletada. 
***
Viimased tänava/looduse pildid Balilt (Ubud-Kuta)
***
Teate kui odav on tund aega massaazi - ei see ei ole 50dollarit. See on kümme korda odavam. Esimesel päeval teadsime juba, et peame minema massaaži ja nii me läksimegi. 
Ma pole kunagi varem massaažis niimoodi käinud. Siis kui Rimis olin, siis sai seljamassaaži, mis oli lõpuks hea, aga kui päris ausalt öelda, siis mulle pole kunagi meeldinud idee massaažist. Olen vist emasse, kellele ka massaaž ei meeldi. Kui saab tasuta või pisikese kopika eest massaaži, siis mina sellest ära ei ütle.
See massaaž kulus ära. Arvestades, et kaart oli meid järjekordselt alt vedanud ja olime tund aega lihtsalt lampi mingia suunas kõndinud, et leida Anne-Liisile odavat hosteli. 
Ma läksin ikka päris närvi ja kui Anne-Liis ütles, et miks ma abi ei küsi, siis tahtsin küll vastu käratada, et sa peaksid ise seda tegema. Esimene katse ajas mind veelgi rohkem närvi, sest pöördusime kohalike ehitajate poole, kes ainult naeraid ja tegid omavahel lolle nalju ja arvatavasti ei saanud meist tuhkagi aru. Marssisin lihtsalt seal minema, jättes Anne-Liisi selja taha. Peas mõtted, et mul suva. Ma võtan takso ja Anne-Liis läheb sinna backpackersisse, kus kolm ööd maksis $50, missest et võib olla kuskil siin ligidal on koht, mis on 12 dollarit soodsam, aga mul oli palav ja ma ei tahtnud enam edasi minna. 
Jätsin Anne-Liisi kotte valvama ja astusin hotellikohvikusse sisse, püüdes neilt natuke abi saada. Isegi kui nad said minust paremini aru kui ehitajad, siis meie otsitud kohast ei teadnud nad mitte midagi.
Õnnetud-õnnelikud
Otsustasin, et ei raiska oma närve enam ja maksan takso eest, mis meid kesklinna ilusti tagasi viiks. See ei olnud kallis. Ainult 12 000 ruupiat. Oota! Kas päriselt? Miks me mingit kallist hinda maksime kui lennujaamast tulime? Selle sain teada siis kui kl21 endale taksot tellisin - sest peale 21 enam taksodel taksomeetrit peal pole. Hinnaks on see, mis kaubeldes kujuneb.
Surf vol 2 
Enne kui ma Anne-Liisiga head aega jätsin saime veel mitu toredat juhtumit kirja. 
1)Läksime nurgabaari, kust kõik rajud peod alguse saavad. Seal oli juba inimesi. Noormehed ja üks neiu. Istusime kui märkasin, et see tüdruk on Pru. Väga tore üllatus! Ajasime natuke juttu. Uuris ennustajamehe kohta ja ütles, et kui ma veebruaris Perthi ligi olen, siis ta tuleb kaheks nädalaks Perhi.
2)Me Anne-Liisga polnud oma reisi aja jooksul veel ühtegi eestlast kohanud. Esimesi eestlasi kohtasime surfilaua juures. Nemad vist meie rahvust ära ei arvanud, aga meie arvasime nende rahvuse ära.
3)Olime tagasi hostelis, kus Anne-Liis ööbis, olime vaikselt. Midagi palju ei rääkinud. Tuppa astus tüdruk. Pika aega oli lihtsalt vaikus kuniks ma Anne-Liisilt midagi küsisin, mille peale tüdruk reageeris:"ooo, ilma eestlasteta ikka ei saa!!
***
Hüvasti mu kullakallis Anne-Liis

Ja puhkus saigi läbi. Ma ei ütle, et ma Aussis ei puhkaks, aga ütlen siis niimoodi: JA PUHKUS BALIL SAIGI LÄBI!!




Comments

Popular Posts