Koduke on kallike


 Esimest korda üheteist kuu jooksul saan öelda, et olen oma seljakoti lahti pakkinud ja elan peaaegu valge tööinimese elu.
Peale Balit tulin tagasi WA ja tulin kaheks nädalaks Kellerisse Iani juurde elama. Ta rendib maja, mis pole väga kaugel tema perekonnast. Seega iga kell võib külastada tema perekonda kui on vajadus. Mitte et ma seda teeks tihti. Olen korra teed joomas käinud ja iga nädalalõpp olen Ianiga kutsutud perekondlikule õhtusöögile.

Kaks nädalat olin laisk. Laisk olla oli väga igav ja raske, seega leidsin endale Tamminis (20min sõitmist) puukoolis töö. Hetkel tegelen 'saltbushi' lõikamisega ja istutamisega. Kuna mulle lõikamine meeldib rohkem, siis veedan 8h oksi lõigates. Mmm kas pole mitte huvitav töö.  

Kui kauaks ma Kellerisse jään? Arvatavasti kauaks. Kogun raha ja kuna mul eriti raha välja ei lähe, siis kogun varasalve + reisifondi, sest mul on kavas veebruari lõpus (ligikaudu) East Coastile minna. Ei saa enne Aussist lahkuda kui pole tiir ümber kontinendi tehtud. 

Nii kaua aga kui ei reisi, elan tavalist elu ja töötan, tegelen vaikselt geopeitusega kui kuskile kaugemale sõidan ja püüan tulevaseks soojaks suveks valmistuda. 

Comments

Popular Posts